آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

لذت مکیدن انگشت!!

لذتی که در مکیدن انگشت بعد از خوردن پفک هست . . در خود پفک نیست!!

دکتر علی نکرت شریعتی 

نظرات 8 + ارسال نظر
دیاموند شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

داداش لیمو شیرین داری؟
کیلو چند؟
1کیلو بکش
(دکتر شریعتی)

نه این سخن از دکتر نیست!
این لوتی سرکوشونه

gharebe nistam... شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ب.ظ

salaaaaaaaaaaaaaaam!!!
bah bah!
safeye manitoro monavvar kardid!
khosh oomadi!
ghabele shomaro nadash!(ghalebe weblag!)
rasti addresse webeto eshteba vasam neveshte boodi...too mailam yaftamesh.
Qomam!

سلاااااااااااامم
خواهش میکنم. قابل نداشت ( منور شدن مانیتور رو میگم )
منم خوشحالم اومدی وبم.
مگه من میل کرده بودم ادرسو؟
:-؟
ببخشید اشتباه نوشتم
:دی
ماه رمضونی همه از قم میزنن بیرون شما اومدی قم؟
منور کردین قمو
فدا مدا

سپیده شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://spd95.blogfa.com

سلام خوبی؟
وااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم.
خیلی کار خوبی کردی برگشتی.واقعا خوشحالم کردی

سلام
ممنون
خودمم خوشحالم برگشتیدم پیش دوستای قدیمی
فدا مدا

سعید جعفری شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.saeedjafari.ir

جناب نکرت عزیز
با درود وخسته نباشید
لطف کنید شخصیت های برجسته ایرانی رو مورد تمسخر قرار ندین ....
بزرگترین آفت برای فرهنگ جامعه ما همین هست که اسطوره هامون رو مورد تمسخر قرار میدیم .....

از شما توقع نداشتم
شاد باشید

سلام سعید آقا
خوبی؟
ممنون از تذکرتون. اما تمسخری در کار نیست!
صحبت در مورد مشاهیر هم فک نکنم مشکل داشته باشه
و فرهنگی که ۱ جمله با مفهوم!! آفتش باشه فرهنگ نیست!
جدی گفتم با مفهوم!
سطحی به جمله نگاه نکنید!
خیلی امور با این موضوع در ارتباط اند!
من تنها اشتباهی که میکنم اینه که به جای اسم خودم اسم دکتر رو می نویسم بلکه تاثیرش بیشتر باشه!
من غلام ادبتم آقا سعید
فدا مدا

فرشاد=تنهای تنها شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام نکرت


میگم تو ورزش هم میری؟
یه پیشنهاد بت بدم روش فکر میکنی؟نه که قبول کنی فقط فکر کنی.آره؟

سلام فرشاد
آری . یه ۳ هفته ای هست که ۲باره شروع کردم میرم بادی بیلدینگ ( همون بدن سازی )
یعنی چه پیشنهادی؟
آره روش فکر میکنم

فرشاد=تنهای تنها یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام نکرت
جدا؟؟منم بدنسازی میرم.هیچی پیشنهاد من این بود که بیا با هم یه وبلاگ بدنسازی راه بندازیم.البته اگه موافقی.موافقی؟اگه هستی بگو تا از طرف بلاگ اسکای برای تو دعوت نامه بفرستم.به ایمیلت میفرستم.
ممنون که سر میزنی.فقط تو سر میزنی.دیگه هیشکی نمیاد....

سلام فرشاد جان
خب راستش میدونی
من خودم ۳ تا وبلاگ گروهی دارم که از بی همتی خیلی وقته بشون سر نزدم.
اگه دقت کرده باشی این وبلاگم تعطیل بود . الا چند روزه دوباره راهش انداختم.
بعد با ابراهیم هم قرار بود یه وب دو نفره بزنیم که الحمدلله هنوز به نتیجه نرسیدیم
اما اگه وبو زدی . خودم اگه باشم میشم مخاطبت
فدا مدا

امین اتاقک پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

خیلی باحال بووووود

خودت باحالی

پسر کوچه پشتی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

نامرد چرا میگی الحمدلله
اصلا حالا که اینطور شد فردا استارتو میزتیم



باشه
من پایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد