آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

مصیبت

سلام به همه دوستان . واسم اسفند دود کنید . چشمم کردن فک کنم  ( نیست خیلی خوش تیپم   . تو این شکلکا کلی حرف خوابیده بودا .

دیروز رفتم استخر با یکی از دوستام که کاش اصلا نه رفته بودم و نه اونو با خودم برده بودم . (آخرش به تلخی کشوند )

بعد از استخر هم به اتفاق دوستان رفتیم مکان و موقع بازگشت به خانه وقتی از در مکان اومدم بیرون ( به همراه پسر عموم ) یهو ولو شدم روزمین . چند دقیقه ای تو همون کوچه دراز کشیدم و دیدم اصلا حال دوچرخه سواریو ندارم که خودمو برسونم خونه . فک کنم هم سرما خورده بودم هم فشارم افتاده بود . خلاصه پسر عموم زنگید ممد اومد با موتورش رسوندم خونه ( دستش درد نکنه ) . تا در خونه رو باز کردم دیدم همه اعضا خونواده به همراه مهمونا نشستن تو حیاط صفا میکنن . منم چون قیافم خیلی تابل بود و اصلا رنگ تو روم نبود به طرز ماهرانه ای یه سلام و علیک سربه زیر کردم و رفتم تو اتاق ولو شدم.

حالا نگو باید شام هم میخوردم . اونم یه جوری سر به زیر فورمالیتش کردمو سری خوابیدم . اما خوابم نبرد که , تقریبا ساعت 3 و نیم بود که دیگه طاقتم طاق شد و دنیا داشت دور سرم میچرخید . مادرمو چند بار صدا زدم به دادم برسه اما خواهرم بیدار شد برام اب قند اینا و کلیه مراحل پرستاری رو به جا اورد ( دستش درد نکنه ) خلاصه هرجوری شد صبح شد. صبح یکم سرم بهتر بود فقط کمرم خشک شده بود فجیع . هنوزم خشکه . الانم که دارم مینویسم کیسه ابجوش زیره کمرمه . پای سمت راستمم که چند روز پیش سوخت و بهش اهمیت ندادم الان عفونت کرده داره اذیتم میکنه . از طرفی هم هرچی آب میخورم بازم تشنمه  .

سرتونو درد آوردم . 


در مورد اون آدمایی که دو دسته بودن هم متاسفانه به نتیجه مشخصی نرسیدم . نظرات خیلی متفافت بودن . به نظر من که همون دسته اول و دوم  از همش بهتر باشه . حالا مناسبتی این دسته اول و دوم صفت هاشون جایگزین میشه  .

 البته به یه روایتی هم آدما 4 دسته اند. قبلا تو وبلاگم در موردش حرف زدم . این هم آدرسش :

خصوصیات اخلاقی افراد مختلف و چگونگی برخورد با انها


نکرتانه : دستمالی که دیشب به سرم بسته بودم . امروز به کمرم بستم.

پ ن : قدر عافیت کسی داند که به مصیبت گرفتار آید . قدر سلامتیتونو بدونید


نظرات 21 + ارسال نظر
هما شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

الان نابودی؟

کجات دقیقا سالمه؟؟؟؟؟
چرا خو اینگونه میکنی؟؟؟؟؟؟؟
مواظب باش!
ایشاا... زودی خوب شی!
فک کنم خودم اول شدم

تقریبا رو به نابودی بودم

ها اول شدی
ممنون از دعات
فدایتـــــ

حسین ب شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.shamejam.com

سلام محمد جان :::::

1- در مورد شکلک ها ، شکست نفسی کردی
2- منظور از مکان ، سونا بخاره ؟؟؟؟
3- مشکل کامنت ها حل شد
4- الزانیة والزانی فاجلدوا کل واحد منهما مائه جلدة ... سوره نور آیه 1
5_ خیلی مخلصیم

سلام حسین جون
1 نه جدی گفتم
2 صد رحمت به سونا بخار
3 مرسی
4 معنیشو هم مینوشتی خب.
5 ما بیشتر

رومینا شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ http://black-love.blogsky.com/

خدا بد نده مهندس

چرا مراقب خودت نیستی آخه ؟؟

دست خواهر گلتونم درد نکنه

خداکنه قدرشو بدونید
که میدونم میدونید

میگم حالا چه اسراریه با این وضع بیای به روز کنی خودتو ؟؟


خب مراقب باشم که چی
اگه یکم دیگه ادامه داده بودم شاید به هدف رسیده بودم
اره دستش درد نکنه
خب میخواستم واسم دعا کنید زود خوب شم
که خیلی بهتر شدم

قوی سفید شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام سمعی جان!!حالت چطور بید؟!
می بینم که کلا پاچیدی!!خدا شفا بده ایشالا!!
راستی من دقیقا نمیدونم جزو کدوم گروهم اخه خصوصیات همه شونو دارم!!
راهنمایی کنی ممنون اخلاق ورزشیت میشم۱۱
فدااااامداااااا

سلام

خب توش توضیح دادم.
بعضیا ممکنه همه خصوصیاتو داشته باشن اما خصوصیات یه دسته از همه بیشتره
فدا مدایتـــــــ

امید یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

بلا بدور دکی جان!
چی شده ؟
مگه فدایی نداری که اینطور مریض شدی؟
امید مگه مرده میگفتی میومدم تا صبح بالای سرت پرستاری میکردم عزیز!

انشاله خوب میشی اینجا را رو سرت می ذاری
بر سلامتی ات دعا میکنم
قربانت

بلا نبینی امید جان
فداییتم دادا
خدا نکنه. . امید با شعراش مارو شارژ میکنه
ممنون دادا از دعات. بهتر شدم خیلی
فدایت

مریم یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ http://arameshesabz.blogsky.com

سلام احوال شما؟؟
خدا بد نده ایشالا هر چه زودتر سلامتیتونو بدست بیارین .
خواهرتون که زحمت کشیدن پرستاریتونو کردن لطف کنن زحمت اسفند دود کردن هم بکشن دیگه!
در این مواقع ادم بیشتر قدر سلامتیشو میدونه.

سلام
بد نبینین
به دعای دوستان بهتر شدم
اره
واقعا سلامتی چیز خوبیه
فدایت

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:01 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

خودتو با کامیون زیر کزدی محمد؟ :))
داغونیا یا اونو ترک کن یا همونو مجبوری ترک کنی
منم فشارم افتاده میدونم چه بده
ایشالله این باعث میشه هم قدر عافیتو بدونی هم قدر عافیتو سلامتیتو

نه
کامیونم بام میبود زیر میشد
حالا فعلا که تو ترکم
خوشم نمیاد دیگه فعلا
اما بعد شاید خوشم اومد باز

حسین ب یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ http://shamejam.com

مجددا سلام محمد !

یه سر به قرآن بزن میفهمی !

راستــــــــــــــــــــــــــــــــــی یه سوال ؟؟؟

پَ کی قراره اون دو واحده رو پاس کنی که این نکرت تبدیل به معرفت بشه ؟؟؟؟؟؟

سوال دو :::: حال کردم با پیج رنکت ! تبادل لینکتو بیشتر کن ایشالا دفعه بعد که آپ دیتش کنن میشه 2

سلام
قرار نیست که عوض بشه
اینو گذاشتم که یادم بمونه
یعنی نباید یادم بره
مرسی
مگه تاریخ به تاریخ اپدیت میشه؟ به لینک ها هم مرتبطه؟
اگه میشه یکم روشنمون کن
فدایت

Ziba یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

خدا بد نده ممد چته؟
ایشالا زودی خوف شی

من امروز که جون کندیم واقعا از درد دندون به گریه افتادم
سرماخودیگی رو اینقدر بزرگش نکن
بچه ننه شدی پسرم

بد نبینی زیبا
ممنون از دعات
ایشاالله دندون شمام زود خوب میشه
سرما خوردگی بزرگ نی
اما اگه سرما خورده باشی بعدشم . . .
اونوقت از پا در میای

غریبه نیستم... یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

سلام...
خونه ما که پره دود اسفنده!بدلیل سرماخوردگی طولانی مدت برادرک اینجانب.
همون خودت خودتو چش زدی!خوش تیپی دیگه!بخصوص با این لباس دالتونی ای که تو عکست پوشیدی.فک کنم اگه سیبیلم بذاری بشی اون قد بلندشون.
خدا بد نده.واست دعا میکنم.البته چون این روزا کلا دعا میکنما!ولی انشالا زود خوب شی..."اللهم اشف کل مریض..."
ولی واقعا مصیبتیه ها.

سلام
خوبی؟
مواظب باش برادرک کسالتشو باهات شریک نشه
لباس دالتونی؟
کدوم عکس؟
ولی اره
مثه قدبلندشونم
منم دعا میکنم برادرکتان زود خوب شوه و خودتم ازش وا نگیری

Ziba یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

یه نظر برات گذاشتم ارورداد حالا بعد باز بینی خواهیم کرد اگه ارسال شده باشه

خب به اطلاع میرساینم یه غلط املایی داشت
که از اونجایی که شما دانشمندیدی و یه سالی طول میکشه بگیری من چی نوشتم واست میامو غلطو باز نویسی میکنم

حالا منتظر میمانیم

نظر که ثبت شد
اما از کجا فهمیدی غلط املایی داشت؟
از قصدی غلط نوشتی؟

Ziba یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی دندونم=((=((

:دی

ادامس بزار روش هوا بش نرسه دردش ساکت میشه

غریبه نیستم... یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

پاییز امسال ترکونده ها!واسه من که بد شانسی پشت بد شانسی!بقیه ام که انگار همینطور.

ما هم همینطور
البته نمیدونم
شاید خوش شانسیه و خودمون خبر نداریم

غلامرضا دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ، عرض کنم یه کاسه سوپ داغ پر از آبلیمو و یه لیوان ترکی چای و گل گاوزبون و یه بشقاب شلغم کچل پخته و یه استکان چهارتخمه رو سر میکشی و میری زیر لحاف کرسی تا 1357 میشمری با انقلابی که میشه حالت خوب میشه فقط باید یه" آری " بگی ! .... آذرکده

سلام
چه نسخه طولانی و پر خرجی
میگم نسخه هاتونم سیاسیه ها
سیاستت تو حلقم
فدایت

فسیل دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

ان شاء ا... که بهتر بشید
هرکی خریزه میخوره پای لرزشم میشینه

ممنون

نمیدونستم خربزه تو سرما خوردگی اینقد میلرزونه

هما دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

سلااااااااااام دوباره!!
بله شکلک میذارین
2تا سوال:
-چرا نکرت؟
-چرا آلوده؟
این نوشته بالا بلاگت منو یاد جمله ها درودیفال زندان میندازهسلطان غممممممممم...!شوخی بود

سلام
جواب های بود
قطع کننده نشدم فقط
خب نکرت . چون میخوام یادم بمونه یه چیزیو
و آلوده هم چون پاک نیستم

مگه چند سال حبس بودی؟ شوخیدم

امید دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

دکتر جون! می خواستم برات دکتر بیارم یاد ماومد زیره به کرمان بردن است

فقط جهت عیادت و عرض ادب خدمت رسیدم

انشاله که از خوب بهتری و در صحت وسلامتی غلط می زنی

هواتو دارم برو جلو عزیز!


من غلام ادبتم امید جان
شما هم همینطور
ممنوووووون

هما دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

چند سال که سر انگشتی حساب کنی 200سالی میشه
با تشکر از توضیحات!!!


اما من کلا ۲۱ ساله زندونم
خواهش

غریبه نیستم... دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

سلام.
شما خوبی؟
ارهحیفه خدایی.سال جهاد اقتصادیه دیگه.اینجوری منم میتونم از داروای داداشم استفاده کنم!
سعی میکنم...
"از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست...!!!"
(سوء تفاهم نشه ، منظورم رفقای وبلاگ نویس نیست.)

سلام
ممنون
جهاد اقتصادی مگه پارسال نبود؟
چقدر هم اقتصاد خوبی داریم الان واقعا
چی شده؟
درک میکنم

عزیز سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com/

سلام محمد خوبی؟
چی شده خدا بد نده:(
کمردردت خوب شده ؟
مواظب پات باشیا عفونت سخته
دست ممد و خواهرتم درد نکنه
مواظب خودت باش

سلام
ممنون
آری بهترم از دعای دوستان
دست شمام درد نکنه
همچنین عزیز

حمید جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://myarghavan.blogsky.com

سلام محمد جون. به‌خاطر غیبتم و این‌که نتونستم سر بزنم خیلی خیلی معذرت می‌خوام به‌خاطر این هم که سر می‌زدی خیلی خیلی ممنونم.
حتما تا الان این مصیبت رفع شده دیگه ان‌شالله

سلام داداش
اختیار داری. این چه حرفیه
؟آری
از دعای دوستان و مادر عافیت یافتیم
گوش شیطان کر
فدایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد