آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

لجن درمانی!

دریاچه ارومیه و لجن درمانی

بقیه عکسا تو ادامه مطلب









عکاس : مجید حق دوست
نظرات 27 + ارسال نظر
هما پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ق.ظ

اره بابا!!!:))
پایه ام بالاس!میخوای به تو هم قرض بدم؟؟تعارف نکنا!!بوگوووو!
میگم این لجن درمانی هم صفایی داره ها:))
شیک هم هس!!
مثلا فک کن به یکی بگی من دارم در ارومیه(انگار تگزاسه) لجن درمانی میشم:)))))منقلب میشه


نه
قرض نمیخوام
فقط هوامونو داشته باش کافیه
میدونی این لجن درمانی چقدر توریست جذب کرده؟
نمیدونی؟
منم نمیدونم
آخه خب تا این توریستا بیان وبلاگمو بخونن و راهشونو به سمت ایران کج کنن یکم طول میکشه

کوروش پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://www.korosh7042.com

و چه مهربان آمدی و صمیمی
تا این لحظه فرصت نبود تا ادای دین کنم
و وظیفه ی میزبانی را بجای آرم
اما دلخوشم
یاران امید
یاران منند و خود صاحب خانه
و قدم بر چشم بیسوی من گذاشته
خود گنجه ها بگشایند و از خود پذیرا باشند
که من و تو با عزیزی که به دل نشست
ازمیان می رود
وقتی صدای گامهایش خودی بود

سپاس دار مهر تو نازنیم


آقا ما خیلی خیلی چاکریم
ممنون از این همه لطف
من نمیتونم شعر بگم اما شاعرا رو خیلی دوست دارم
هم شما و هم امید جون تاج سر ما هستین
نکرت هم سپاس دار مهر شما نازنینان است خراباتی
فدایت

امید پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

مگر دریاچه ای با این نام هنوز هست؟

قربانت این عکسا را از موزه گیر اوردی؟

پس چی که هست. از اولشم بهتره .
غنی سازی شده
مسئولان دلسوز ما دیدن اب دریاچه یکم رقیق شده
دست به کار شدن غلیظش کردن تا خاصیت دارشه
لجن درمانیو اینا

نه
عکسارو از یه جایی کش رفتم
اما اسم عکاسو ثبتیدم که اگه یه موقع گذارش افتاد از دستم عصبانی نشه
فدایت

فسیل پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

اونوقت این لجن ها چی رو درمان میکنن

دردو درمان میکنن دیگه حتما

الهه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

اولا سلام
دوما خوبی ؟
سوما چطوری ؟
چهارما عکیا نه عکسا !!! هیه
پنجما چرا عکستو عوض کردی ؟

سلام
بهله ممنون
خوبم
ممنون بابت قلط تایپی
خب عکسمو گفتن شکل زرافه اس عوض کردم
فدایت

هما پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ

سلاممملکم
من اپممممممممممممممممممممممم!بدی یووووو

سلاااام
اومدم

آجز پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.ajez.blogsky.com

سلام تو خوبی

آلوده نکرتتم

تو خراب من آلوده نشو

تو یه کتابی میخوندم که اگه به یه تکه سنگ از ته دل اعتقاد داشته باشی ازش ازش شفا میگیری

دوممم این که داستان چرچیل و اون هندی های گاو پرست رو میدونی که ما هم ( ایرانی ها ) دسته کمی از اونا نداریو

فدایی داری به خدا ۴ بار ۵ بار

سلام چاکرم

شعرت تو حلقم
نه داستانشو نشندیم
اما قبولت دارم
مثل ما ایرانیاس
شمام فدایی داری
یه بارش خودم
بقیشو هرچند بار خواسی بگو جنازمو دار بزنن
فدایت

امید پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

این عکس رو که می بینم یاد که یه خوشکل چشم قشنگ مییفتم
انگار بهش مموتی میگن
خیلی شبیه اونه قربانت!

یحتمل مال قبل از هاله شدنشه


منم دقیقا به یاد اوون میفتم
اما بهش اهمیت نداده بودم تا حال
البت که قبل هاله اینا بوده
فدایت

زیبا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

حالا این عکسا رو که گذاشتی
اغایون بر میگردن میگن به به خشک شدن دریاچه به یه دردی هم خورد

نه
اصلا از اول قصدشون همین
ترویج لجن درمانی
نیت خیر

الهه پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ

شما خود غلط رو هم غلط می نویسی که !!!
یکم وقتم زیاد شده
باید دوباره آموزش املاتو شروع کنم عزیزم !
راستی هر کی هرچی می خواد بگه
مگه به خودت شک داری تو ؟!
خیلی هم خوشگلی
همه عکساتم خوشگله
وبلاگتم خوشگله
همه پستاتم خوشگلن
هـیــــــــــــــــــــــــــــــــه
اینجا همه چیز عالیه


خب الان دیگه یاد گرفتم
بازم ممنون
آره
یه معلم دیگه هم داشتم الان چند روزیه نمیاد نت غلط هارو دربیاره
نه به خودم شک ندارم
اما نظر مخاطب خیلی مهمه
مرسی
نظر لطفته
چه کنیم با این همه شرمندگی
فدایتــــ

رومینا پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

سلام آقـــــــــــــا

آقاشو کشیدم که الکی ذوق کنی برای خودت

اول اینکه این عکست خوشمل تره بزار همین باشه

دوم اینکه میبینم مردم چه با سلیقه کنار عکسا اسم وبشونو قید میکنن

سوم اینکه خب الان خانوما چیکار کنن که نمیتونن اونجا لجن درمانی کنن ؟؟؟
نمیخوام برام لجن بیارن تو خونه بزنم
میخوام همونجا کنار دریاچه لجن درمانی کنم و مثل اون آقاها رو زمین داغ دراز بکشم



سوم اینکه حالا که این عکسای نازو گذاشتی
لطف کن یک جستوجویی بکن و از این خواص لجن درمانی یک چیز میزی بزار تو وبت بخونیم ببینم چی هست اصلا

از پرویی مشهدی خوشت اومد ؟؟
نه جونه من خوشت اومد ؟؟

چهارم اینکه جوابتو تو وبم دادم آقای نویسنده

پنجم اینکه ...
حرف خاصی نیست


آها
یک حرف خاص هست
اینکه واقعا و جدا
دلم میخواد برم کنار خود دریاچه لجن درمانی کنم

یک فکری به حالم بکن و یک راه حلی بده آقای باهوش

سلام خانــــــــــــــــوم
ذوق کنم؟
اتفاقا برعکس
وقتی کسی به کسی آقا خطاب میکنه یه جورایی حس اعتراض امیز داره
مخصوصا اگه بعدش یه محترم هم اضافه کنی ( اقای محترم )

نه عکسم از خودم که زشت تره
ممنون نظر لطفته

خب بالاخره خواستیم عکسامون مارک دارباشه
خب برو اونجاها لجن درمانی کن
کسی اونجا نیس بت گیر بده
البته چرا هس مثله پسرا تیپ بزن تابلو نشی

خب خواص لجن درمانیش اصلا نیتم نبود
فقط خیلی برام بهط انگیز بود
اما متنشو هم برات میزارم :

آبهای شفا دهنده و گل و نمکهای معدنی دریاچه ارومیه فرصتهای گوناگونی از آب درمانی و لجن درمانی را برای درمان انواع بیماریهای رماتیسمی ،پوستی ،زنان و ... ارائه میکند.دریاچه ارومیه بدلیل حجم فوق العاده بالای نمک و مواد معدنی آن خالی از حیات می باشد و به این دلیل آب دریاچه قدرت شفابخشی و علاج امراض پوستی و رماتیسمی را داراست.همچنین غلظت بالای نمک این دریاچه این امکان را می دهد که به راحتی درروی آب شناور شده و تمدد اعصاب نمایید بدون آنکه غرق شوید.

خب پس باید بگم که پر رو بازی قمی ندیدی هنوز
راه حل دادم که
تیپ پسرونه

...ع پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://tarafdareshirin.persianblog.ir/

[گل] سلام ، میلاد امام رضا (ع) بر شما و همگی شیعیان مبارک . با همین موضوع در خدمت شما بزرگوار هستم . لطفا تشریف بیارید و خوشحالم کنید . به امید دیدار [گل]

** برای دیدن مطلب و نظر دادن ، حتما به لینک زیر مراجعه کنید : **

http://tarafdareshirin.persianblog.ir/tag/%d8%af%d9%84%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%87_%d9%87%d8%a7%db%8c_%d9%85%d9%86

خیلی ممنون
چشم
حتما

غریبه نیستم... جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://green-key.blogfa.com

من اون لباس دالتونیه رو بیشتر دوست داشتم!
همین عکسام چند وقتِ دیگه جزء تاریخمون میشه!!
اره احتمالا.سپاس!همین خودش خیلیه.


خب آه لباسم که توش پیدا نبود
از کجا میگی لباس دالتونی؟
اصلانم دالتونی نبود
بله
خودش خیلیه
فدایت

زیبا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ق.ظ

متنفرم از هرچی خاله زنک تو نته


چرا
کی؟
چی؟
چی شده

حسین ب شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://shamejam.com

* السلام علی المهدی المنتظر *

این قیر درمانیه یا لجن درمانی ؟؟؟؟؟؟؟؟

به حق چیزای ندیده و نشنیده ...

حالا جدا لجن خاصیت داره ؟؟؟ خوردنش یا مالیدنش ؟؟؟؟

فدایت

البته لجن درمانیه
نمیدونم والا
حتما داره دیگه
مالیدنش خاصیت داره اما خوردنش یه صفا دیگه داره
فدامدایت

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

مثل همیشه گل کاشتی عکسات عالین پسر


ممنون
اینا عکسا من نیستا
دزدیدمشون
کسی نشنید که
فدای تو

homa شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

من دعوت کردم؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟(با لحن خانوم شیرزاد):)
مرسییییییییییییی اومدی!!!
منور نمودی!!!

واقعا؟؟
آره باو
خواهش

عزیز یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام خوبی؟نیستی؟
عجب لجنیه

سلام
خوبیم به خوبیه شما
هستم
نت نداشتم

زیبا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

کجایی پسر امیدوارم هرجا هستی دل شاد باشی و سالم عزیزم یه مقداری دلشوره داره واسه دادشمون محمد


خیالت راحت باشه زیبا
بادمجون قم آفت نداره
فدای تو

امید یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

دکی جان! این عکس ترسناک رو ور دار
بجاش عکس یه دسته گل مثل خودت را بذار

خیلی اینجا خوفناکه شده
قربانت

امید جان منظور کدوم عکس ترسناکاس؟
آواتار خودم
یا این آقاهه تحت درمانه؟
چشم
فدایت

مهستی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.mz991.blogsky.com

برادر آخه نمی گی دل ما خانوم ها کوچیکه ؟ از ترس که زهرترک شدیم . نماز آیات بر من واجب شد .
جدا از شوخی جالب بود . فک کنم ضررش کمتر از آفتاب درمانی باشه .


ببخشید خب

باعث ثواب شدیم
نماز ایات
وا
مگه ضضر هم داره

امید یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

همه کارهات شیرین و دلچسب است
استعدادت هم خوبه
خودت را دست کم نگیر

شعر گفتن دل میخواهد که داری
نه مثل پیت دل من که سوراخه

قربانت

ممنون امید جان
نظر لطفته دادا
شکسته نفسی هم نکن که یخو دیدی خودم چشمت کردم
خدا نکنه
کور شه چشی که نتونه شعراتو ببینه
فدایت

هما یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

اره داداچ چشم بصیرت می خواست!!!
فک کردی الکیه:)
احتمالا سری 2 بعد انجام عمل خیری به بلاگم سریدی:))
فحش دادی به قالبم؟ها؟ها؟ها؟:))
نه بابا نمیخواد!داداشم از نظم نوین موجود در خوابگاه پسرانه واسم شرحیده!
قربانت

:دی
ولی خداییش فک کنم واسه همون قالبه بود

البته خوابگاه پسرونه داریم تا خوابگاه پسرونه . . .
از اتاق ما ۳ نفر اخراج شدن . ۳ نفر هم به زور ناپلئونی فارق التحصیل شدن
البته فک نکنم به نظم اتاق بستگی داشته باشه
:دی

غریبه نیستم... یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

چرا بابا یقه ات پیدا بود!راه راه داشت اندازه ساق پای گورخر!به جان خودم!
ولی خدایی اون عکس زرافه اییه خیلی باحالتر بود.کیفیتم داشت تازه!+ نور فلش.
این عکسه آدمو یاد عکسای دوران ابتدایی میندازه که آدم تو دبیرستان میداد مدرسه!
البته:
صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

نه والا
راه راه نبود
حالا میگردیم . نه . صبر میکنیم خواهر گرام با گوشی مدل بالاش بیاد خونمون یه عکس با کیفیت و فلش دار زاقارت از خودم میگیرم ( به صورتی که گردن مردن توش پیدا نباشه ) میزارم اینجا

غزیز یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

سلاممممممممم
خوبی؟
خوبم به خوبیه شما


سلام
ممنون
مام بدک نیستیم
قربانت

رومینا دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

نمیشه تیپ پسرونه زد

چرا نمیشه
مگه این همه پسر تیپ دخترونه نمیزنن؟

حمید جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ق.ظ http://myarghavan.blogsky.com

فکر کنم خیلی از خوشت میاد نه؟


من عاشق این تا به تا ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد