آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

افسار گسسته


میگن شیطون به هر کَس میزنه گول
چه دانـا و چـه بـیـنـا و شَـل و شول


مـو خـود خـواهُـم بـرایُـم افـکـنـه دام


به فرمونش رَوُم چون گوسفند , رام



نــدونُـم ایـن چــه بـخـتـیـه مــو دارُم


بــه مــو گـویـه بــرو , کـاریـت ندارُم



دلا از چـه تـو ایـنقد خار و خَس بی؟


بَــرِ ابــلیس کـارِت بـی گُـسَس بی!



بَــریـد از مـو به سـوی خـالِقُم پِـیـک


دگــر ابـلـیـس کِـی سـرداده لبـیـک؟



الا ای خــــالــــق دانــــای اســــرار


نـــدانـی نَـکرَتَت بُگسَسته افســار؟



بــه آغـوشش بـگـیـر و سـر نهانـش


ز افــکــار پــلــیــدش وا نــهــانــش



بار اولم بود نوشت :اولین مثنویه عمرمو سرودم 

لهجه دار بود؟ نوشت : لهجه حاکم بر متن از تاثیرات مطالعه اخیر اشعار بابا طاهر بود

وزنش مشکل داره نوشت : خودم میدونم

اسم دیوانم خوبه ؟ نوشت : مثنوی نکروی

کمال همنشین در من اثر کرد نوشت : با تشکر از امید عزیز , کوروش عزیز , حمید عزیز , قوی سپید عزیز و بانو مهستی عزیز که سروده های زیباشان ما را مشوق شد و استارت زدیم 


 دلتنگ نامه : پیش هم بودن اگر دیروز ها لطفی نداشت . . ارزش دیروز را امروز باور میکنم

نظرات 27 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ

نکرت بگسسته افسار این شعر به چه زبانیه ؟
ای ول !
باحال بود ...
وااااااااااااااااای چقد تاثیر گرفته ای تو ،
کلا داری متاثر می کنی منو هی ...
هی ...

زبان باباطاهری
جدی؟
کلی ذوق کردم
چرا هی؟

الهه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ب.ظ

پس کو نظرم محمد ؟؟؟

هستش که

الهه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ

ok khube ke ham unyeki has
ham inyeki has
hih


بلاگ اسکای نقصش کمه
پست حذف شه . نظر حذف نمیشه
کانال عوض کردی چرا؟

الهه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

این هی یعنی که پشت هم متاثر می شم .
میدونی چیه ؟
کاش هرگز نکرت نشده بودی ... (نظرمه دیگه !)


خودمم میخواستم نمیشدم
اما نمیدونم چرا اینجور شد
نظرت تو حلقم

الهه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ

ما اینیم دیگه !!! هیه
خب ...
خوشالم ذوقیدی ...


ممنــــــون

الهه دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

دلم واسه محمد نادر اینقدر تنگه !
اینقدر خوووب بود ُ
اینقدر تک بوود !
اینقدر KHODESH بووود !!!!


منم خیلی دلم براش تنگیده

امید دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بابا ! بابا طاهر
بابا مثنوی
بابا قافیه قشنگ

اینکه خیلی عالی بود
زبانم الکن شد از ذوق

پیش من جایزه داری دکی جان!

درود و صد درود


الان دوباره کلی ذوق کردم
جایزه؟
همونا که قولشو داده بودی؟
اگه اینطوریه که من سریع یه دیوان ۱۰۰۰ صفحه ای میدم بیرون
فدایت

امید دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

به نکرت آفرین با این سروده

ز گرمک تا ابد هر دم دروده

چنان ذوقیدم از این شعر زیبا

زبان در وصف آن مانند روده


تقدیم به شاعر جدید بلاگ اسکای
قربانت

الا ای گرمک شیرین زبانم

ز خوشحالی گلو اندر دهانم

رباعیت چنانم کرده مستور

که از مستی سر جایم نمانم



نه امید جان
هنوز نمیشه به ما بگی شاعر
میترسم اسم شاعر را خراب کنم
فدایت

هما دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم به حافظ خودمون !!خوبی سعدی؟؟چی کارا میکنی مسعود سعد!!؟>
واقعا تو بودی الان؟؟/
مگه شمام شعر میگی!؟؟؟
خیلی عالی بوذ واسه اولین بار!!این پی نوشتات منو خفه کرده!!!وزنش مشکل داره نوشت؟؟؟کمال هم نشین در من اثر کرد نوشت؟حالمان گرفته بود کمی در خنداندنمان موثر واقع شد!!!ما نیز شعر میگویم!
نه بابا منظورم فست فود بود!نابود میکنی شهرو چرا؟ادرس فست فود خوب میخوای بگم؟؟؟
اسمشم جالب بود××
واقعا افرین!!
ای تو افتخار افرین!!
ایشاا... همیشه موفق باشی!

سلاممممممممممممم

من نکرتم باو
انان هم اسطوره هامان
آری خودم بودم
خب تازه شروع کردم
جدا شمام شعر میگین؟
اها پس نمیخوان شعراتون لوبره
اسمش جالب بود؟
نکنه فلافل سه سوت برادران یعقوبی به جز جعفر رو میگی؟
ممنـــــــــــــــــــون
فدایت

رومینا دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

عالی بود خوشتیپ
ایول
ولی مشهدی بود ها

از من اجازه گرفتی که شعر مشهدی سرودی ؟؟
آره ؟؟؟

مگه نمیدونی من نماینده ی همه ی مشهدی ها هستم

ولی در کل قشنگ بود میسی نانازی

در ضمن میبینم که عکستون هم عوض کردین
روز به روز خوشگل تر از دیروز

دیروز اینقدر ناز نبودی ها

چی شد یکدفعه اینقدر خوشگل شدی ؟؟

نکنه بینیتو عمل کردی شیطون ؟؟؟ !!

جدا مشهدی بو؟
من نمیدونم. من که این لحجه رو از باباطاهر گرفتم

بابا نماینده مشهد
آری عکسو عوض کردم
از بس گردنم مورد نقد دوستان واقع شد
یه دونه بدون گردن گرفتم گذاشتم
وا
مگه الان ناز شدم؟
بینیم مگه چشه که عمل کنم؟

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

بابا غزال اینا
قشنگ بود ولی

غزل نه غزال . تازه غزل هم نه مثنوی
ولی چی؟
ماهیات زاییدن چرا به من گیر میدی
به جا شیرینیه؟

غریبه نیستم... دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

سلام نکرت عزیز.
ایول.در یک کلام خلاصه کنم:ترکاندی برادر!
شعرتم عین خودت باحال.دمت گرم...
خیلی توپ بود این آپ.

سلام عزیز
ممنون
بازم کلی ذوق کردم
خودت توپی عزیز

مهستی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.mz991.blogsky.com

سلام محمد خان

امروز همش منتظر ی اتفاق بودم
ی اتفاق که نمی دونستم خیره یا...
خدا رو شکر اتفاق خوب شاعر شدن شما بود .
من که هیچ اما به جمع دوستان شاعرت خوش آمدی .
حالا خودمونیم شعری یا شاعری سرقت نشده؟
بازم حال گیری

الان قیافه ات اینجوری شده:



موفق باشی آقا محمد .

سلام خانوم معلم

نه . هنوز شاعر نشدم که . اما دوس دارم بشم
خانوم معلم. سرقت کجا بوده؟

نه
قیافم اینجوری شد :



اما میترسم یه روز خودمو بدزدن ( البته اشتباهی. مثلا بخوان یکی دیگهرو بدزدن اشتباهی منو بدزدن )
قربانت

کوروش دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.korosh7042.com

زبانم بند آمد زین همه ذوق
کجا باید بنالم از سر شوق

امید و نکرت در شعر زیبا
رقابت می کنند زین باریکلا

خوشم آمدچه زیبا میسرائید
ز احساس هردلی را میربائید

فدای توکه خود شاعر ندانم
ولیکن شاعران را دوست دارم


محمد جان بسیار زیبا سروده ای منتظر کارهای بیشتری هستیم



سلامم بادت ای شکّر به گفتار
تو و امید شیر و من یه کفتار

کجا لایق شوم رقبت به گرمک؟
که او والا مقام و من یه مردک

تو سالی چند بر شعری هنرمند
مو تا وارد شوم هی می زنم گند

سخن کورش بگوید شعر ناب است
که نکرت پیش او در پیچ و تاب است

مو باید شاعری بر خود ندونم
که پیش طبع تو جخ پست و دونم


کورش جان شعرم خیلی نا موزون شد . دیگه فسفرا مغزم تموم شد
روز اولی خیلی ازش کار کشیدم
فدایت

مهستی دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.mz991.blogsky.com

سلام .
بهتره همیشه و در هر حال سر کلاس درس اظهار فضل کنی تا کمتر جلب توجه کنی .
از من به شما نصیحت ُ وصیت .

سلام
خب آخه به قول شاعر:
از کوزه همان طراود که در اوست
اگه چیزی بلد باشم بی سر صدا نمیمانیم
اما اگه بلد نباشم همی لب فرو بر می بندم
البته دیگه که دانشجو نیستم

رومینا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

ای بابا ...

دیگه آب از سرشون گذشته

یعنی نه مسعصومه و نه مجتبی؟

رومینا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

آره بابا خوده خوده مشهدیه
مگه لهجه ی شیرین مارو نشنیدی ؟؟؟

به جان خودم یک تغییری تو این عکست کردی
خر که نیستم میفهمم

یا بینیتو عمل کردی
یا یک کار دیگه کردی


فکر کنم از بچه دار شدن دوباره پشیمون شدن
میگن میخوایم از پرورشگاه برداریم
خودشون که اینطوری میگن

با مشهدیا زیاد صحبت کردم
اما لحجه نداشتن
اختیار داری
این چه حرفیه
بینیمو که عمل کردم
اما بچه گیام
آخه یه بار شکست
خب زاویه هم فرق کرده
اون قبلیه تمام رخ بود
این نیم رخه
نیم رخم خوشگل تر از خودمه


خب اون هم خوبه
یعنی اون هم باید اسم انتخاب کنن براش

عزیز سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام داداشی خوبی؟
بابا شاعر
خدایش خوب بود

سلام

مرسییییی

کوروش سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://www.korosh7042.com

سلام از من به روی ماه تو دوست
که یاد مهربانان جمله نیکوست

تو را من دوست دارم چون امیدی
بلاگ اسکای را او همچو ابروست


و چشمانش اگر زیباست جانا
ز مهر نازنینان دیده پرسوست

اگر آن جا رگی از مـــــهر دارد
حضور تو مثــــال آب در جوست


سپاس مهربانی ات ندانم
نگنجد جان من از لطف در پوست


درودم بر سرا پای وجودت
ز بس خوبی شدم محو شعورت

ندانم سِرور سایت تو کورش
ولی مسرور گشتم از حضورت

بلاگ اسکای را گرمک نگین است
منم چون او شدم مست از سرودت

دلم خواهد قصیده ها سرایم
کنم تقدیم روی پر شکوهت

ولیکن در قصیده لنگ لنگم
سر تسلیم آوردم به کویت


مهستی سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ق.ظ http://www.mz991.blogsky.com

تق تق تق
سلام

افتاب از پشت کوه سرک کشید
آمدنش را رخصت خواست
انوار طلایی اش را پیشکش فرستاد
و گرمای وجودش را قربانی ساخت
باشد
بر مردم شهر غم زده
نور و شوری بتابد...
سلام . صبح روز سه شنبه تان بخیر باد .

سلام خانوم معلم
ممنون از این همه لطف
و شرمنده که نشد به موقع عرض ادب کنم
سر شام سه شنبه تان بخیر

حسین ب سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:57 ب.ظ http://shamejam.com

" السلام علی المهدی المنتظر "

سلام مملی

حالت خوبه ؟؟؟؟؟

1- تبریک ، واسه شروع کار خوب بود
2- لحجه ش که خیلی شیرین بود ، البته ناگفته نمونه من و باباطاهر هم ولایتی هستیم
3- وزنشم خوب بود
4- نکرتا ! مرد نکونام نمیرد هرگز ...
5- مخلص داداش باوفامونیم ...

راستی آپ کردم ، سری بهمون بزن

سلام براری جان
خوبم ممنون
بالاخره لپتاپ درس شد؟
برارا دل که مرده جان به جان است

امدم عزیز

هما سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

اوهوم شعر میگوییم!!!اگر در محضر اساتید بشود اسمش را شعر گذاشت(اوووووووووووووووق)
2ساعت خندیدم به فلافلیه!×
نه !!منظورم فست فوده!اعتماد به نفس داشته باش:)))))

ای بابا
اختیار داری
منم شعرام اووووووووق داره
خب فلافله هم یه مدل فست فوده دیگه

هما سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

نه بابا؟؟؟؟؟؟؟؟جدی؟میگم به عنوان یه نابغه مراقب خودت باش!!!
یکیه×!اما کلاس این کجا و اون؟؟؟؟؟؟؟؟


کلاس رو میخوای چیکار
مهم طعمه

گل مریم سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
عالی بود پسر! تو می تونی
(یاد شعرای مجید تو فیلم قصه های مجید افتادم)

می بینم که عکستم عوض کردی

سلام
چه عجب


منکه شعرا مجید یادم نمیاد
بلی عکس هم دوباره میخوام عوض کنم

امید چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

بازم قشنگ گفتی و زیبا گفتی

گرمک خاک پای استاد کوروش و شما نمی شود

هزاران درود

مرسی
گرمک تاج سر ماست

حمید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://myarghavan.blogsky.com

سلام بر محمد عزیز پر شور
شعر قشنگیه
بیت آخر دعای خوبیه امیدوارم مستجاب بشه


سلام حمید جون
خودت قشنگی دادا
آمین

حمید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://myarghavan.blogsky.com

راستی لهجه درست‌تره

وای ممنون حمید جون
خیلی سوتیه تابلویی بود
درتش کردم
فدایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد