آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

گله


خــدایا گله دارم , از ایـــن عـالم هستی




درِ زندگی رو چرا سوی عاشقی بستی


اگـــه مست و خـرابم , یارم کرده جوابم




دیگه چاره ندارم , به جز رندی و مـستی



تخیّلی شدم نوشت : اگه مهستی زنده بود , واسه این 2 بیتی حتما یه ترانه میساخت . فکر کنید . با صدای زیر ( زیر نه به معنیه پایین . زیر===> در مقابل بم ) . . . خدایا گله دارم . . . از این عالم هستی . .   . قوه تخیلم خوبه نه ؟


گول خوردم نوشت : من خودم که خام شدم . به خاطر قضیه اخیر پرسپلیس. خیلی خوب حواثمون پرت شد از انگولک های خودشان به خزانه.


خطاب به نکرت : مهم نیست که قشنگ نیستی. قشنگ اینه که مهم نیستی 


بی منظور نوشت :  سلامتی اونی که میگفت یه نفس بی تو زنده نمیمونم!
ولی الان داره تو بغل یکی دیگه نفس نفس میزنه!


خنده نامه : گفتند شهادته . معذوریم

نظرات 11 + ارسال نظر
امید جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

پدیده شعر نکرت تفاخر این روزهای بلاگ اسکای است

قشنگ و دلنشین
درود

انگولک را خوب اومدی
قربانت


لطف داری امید جان
پدیده شعر امید از دیر باز ها تفاخر بلاگ اسکای بوده و هست
فدایت

ihoma جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.hajmekochak.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟
مرسی!!!باشه می سعیم!!
اپت باحال بود
قشنگ اینه که مهم نیستی:))
به صدای زیر میگن سپریانو فک کنم!!
شعر جالفی بود!تریپ قبل انقلابه فقط

سلام
ممنون
نه از اصطلاحات اجنبیان و کفار خوشم نمی اید
شوخیدم
ممنون

فسیل جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

خوب خنده ی بدنم کم شده بود اومدم اینجا

ایشاالله امروز جبران میکنیم

گل مریم جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ

مهستی رو خوب اومدی حمیرام اگه بود شاید یه آستینی بالا میزد

بله
ایضآ خانوم هایده

کوروش شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.korosh7042.com/

چرا ای مهربان درها تو بستی
مگر در این زمان جانا تو مستی؟

جوان را خوش نباشد نا امیدی
نکّرت جان زبانم لال پیر هستی؟

نبســــتم من دری , الله بسته
وزین بستن دلم را کرده خسته

اگر مستم جز این راهی ندارم
که پیری در کمین جان نشسته

کوروش شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.korosh7042.com/

کجا رفته بگو آن انگولک چی؟
همه معجزه شد از آن کلک چی

نده کش کم میاری بهر تنبان
تو خود را هم نده بر آن سگک چی



دهم کش , می دهم کش , می دهم کش
که دســتـــت رو شـــود ای دزد ســــرکش

اگر شـــیثم به نـــصرت کـــرده انـــــگشت
بدو گویم زند بر پشت تو صد تیر و ترکــــش

خاطره شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://rhalalost.blogsky.com

سلام
گاهی قشنگ شعر میگی اما گاهی انچنان با وزن و قافیه چنان بلایی به سرادبیات فارسی می آوری که تن استادان در گور میلرزد
خواهش میکنم این دوبیتی رو به پسر عمویتان نشان دهید حتما به شما میگویند چه کرده اید
شما همیشه در زمینه ی طنز موفق ترین هستید

سلام

خب خیلی از شعر هامو وقتی پسر عموم میبینه و نقدشون میکنه اصلا روم نمیشه اینجا بزارم و تو دفتر خودمم نمینویسم
الان متاسفانه قم نیست و رفته تهران
وگرنه نمیزاشت اینو انتشار بدم
ایشاالله امشب بر میگرده
البته فک نکنم دیگه فایده داشته باشه
اخه دیگه قصد شعر گفتن به اون صورت ندارم

قو جون! شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://www.ghoo10.blogsky.com

سلام نکرتی خوبی؟
دیگه خیلی استعداد شعرت زده بالا!۱
میگم یادته یه زمانی ازت ادرس سینما خواستم؟..یه خواهش...با بچه ها دوشنبه میخوایم بریم سینما..میتونی واسم سرچ کنی ببینی چه فیلمایی رو اکران داره؟!..واسه سانس ۴ تا ۶ میخواما...
بهم خبر بده...
مرسی برادر...!!

سلام
خوبی؟
مواقع حساس قوی سپید تبدیل میشه به قو جون
شوخیدم
باشه چشم
1 امار میگیرم
اما دوشنبه که تعطیل رسمیه
سینما ها بازن یعنی؟
بار اخر که از جلوش رد شدم اسم فیلمو خوندما . اما یادم نی پی بود

غریبه نیستم.. شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

اوه!چه از دنیا عقب موندم من!
۵ تا آپ!!!
اون شهری که تو خنده نامه نوشتی اس ام اسه!مولانای لُری!
فک کنم 7 آبان بود روزش.
حواس!با "س"!!!اره...راس میگیا...شیث با یه نفر اون کارو کرد...اینا به یه ملت.....!!!!!!(بی ادب شدی آشنا...؟؟؟؟)

شعرام که دیگه احتیاجی به تعریف ندارن...از من میشنوی دنبال یه تخلص خوب وا3 خودت باش!

اختیار داری عزیز
آری
من سانسورش کردم خب

تخلص که نکرته
اما دیگه چه شعرو شاعری؟

انعکاس شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://seeda.blogsky.com

سلام
مصرع دوم وزنش یه کوچولو بهم ریخته
مصرع سوم هم طنز گونه شدن

یادت باشه با سرودن شاعر میشن

سلام
ممنون عزیز
آری
من که زیاد سر درنمیارم
حتما همینطوره که شما میگی

یه رفیق پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

درود بر شما ، ... به افتخار خودت ! این شعر رو بلند برا خودم خوندم ! ... خدا رحمت کنه مهستی رو و هایده رو ، خدا لعنت کنه حروم خورها و دزد هائی که به اسم اسلام ، مملکت رو به نیستی کشوندن! ... گول خوردم نوشتت ، حرف حق بود ، مرسی که به قرمزا حمله نکردی ، بعدش هم خدا اینروزا گرفتار سوریه اس ! ... دیگه اینکه فدات! /// یه رفیق

سلام
ممنــــــــــــــــون
بیش باد یا بیشمار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد