آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

نکرتی ! اینم سبکه تو داری؟

سلام دوستان . راستش شعر و شاعری رو خیلی دوست دارم . اما فک کنم باید به مخاطب شاعران شدن کفایت کنم که بسی بسیار لذت بخشه . از سبک شعری خودم حالم بهم میخوره . آبروی هرچی شاعره بردم . دیروز یه شعر دیگه سروده بودم واسه امروز که بزارم تو وبلاگ اما روم نمیشه . اونم مثله بقیه شعرا مضخرفه .

خدایا

یا یه سبک درست و حسابی بنداز تو زبون نکرت یا یکاری کن چرت و پرت تحویل جامعه هنری نده



و خطالب به دوستان شاعر خودم که خیلی دوستشون دارم :


الا ای شاعران نیــــــــــک پندار


چو بــوده شــــعرتان آرای کردار



به نکرت کاش می کردید اخطار


که باشد نیّتت بســـــیار دشوار








بازی وبلاگی نوشت :منم شرکت کردم. اگه یه موقع شمام شرکت کردید لطفا به دکستاپ من نخندیدا www.forever.blogsky.com


شوخی نامه :به خدا میگن چرا اول مرد رو افریدی بعد زن را،گفت:شما هم اگه بخواید چیز قشنگی بنویسید اول چکنویس میکنید بعد پاک نویس

نظرات 14 + ارسال نظر
کوروش شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

مگر کش خورده بر فرق سر تو؟
پسر عامو نباشه در بر تو!!!!!!
تو شعر خود بگو ای نکرت جان
برو دشت و علف ده نک خرتو

نمیدانم چرا هر وقت اسم این زبون بسته رو میاریم ی بلانسبت میاد سر زبونمون


چه کش ؟ گویی که گرز رستمش بود
مرا کـــــشتن همیشه در سرش بود
چنان جـــــانانه کوبیــــــدش به فرقم
که گویی زور رستم در یــــــــدش بود

من که علاقه خاصی نسبت به اون زبون بسته دارم

کوروش شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

نکرت
نبســــتم من دری , الله بسته
وزین بستن دلم را کرده خسته

اگر مستم جز این راهی ندارم
که پیری در کمین جان نشسته

کوروش
جوان باش و جوانی پیشه ات کن
زپیشینه همه را ریشه ات کن
به گفتار به کردار و به پندار
تو حاکم بر همه اندیشه ات کن

جوان هستم ولی دل پیرِ پیر است
دگر از زندگی چن ساله سیر است
همـــــــــه گفتار خوب و نیکِ پندار
بُوَد کِردِ شـــــما , نکرت بمیر است ( بمیر است = مردنی است )

قوی سپید شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام.خوبی؟
مرسی از سرچت!!..حالا تپلی کدوم فیلمه؟!..ما یه حبه قندو دوست داشتیم!!
راستی میدونی چجوری میتونم یه وبلاگ گروهی را بندازم؟!..کلا راهنماییم کن..
مرسی...منتظرم.

سلام
ممنون
من ندیدم خودم
او مرده گفت تپلی
منم انتقال دادم
حبه قند هم از 6 به بعد اکران میشه
الان میام توضیح میدم

غریبه نیستم... شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

آقا بی مقدمه...وبمو پاکیدم!
فقط اومدم بگم خدافظ و...دم شما گرم!
...راستی اسمت اصلا بت نمیاد!خیلیم با معرفتی...
دماغتم که دیگه...

قربانت!/فعلا!

سلام
چرا آخه؟
اما خب خودت خاصی
امیدوارم دلیلش چیزی جز خوبی نباشه
منم امروز میخواستم وبو بحذفم . خیلی خورد بود اعصابم
اما یاد دفه قبلی افتادم که بعدش چقد پشیمون شدم
بیخیال شدم
الان هم که اومدم کامنت هارو ج میدم یکم اروم شدم
از دوستیت خیلی خوشحال بودم
حالا که رفتی موفق باشی و به ارزو هات برسی
قربانت

شبنم شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


چرت و پرت نویسی هم خودش یه سبکه دیگه
ادامه بده


خیلی ممنـــــــــــــــون
لطف داری شما

خاطره یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ق.ظ http://rhalalost.blogsky.com

دوست شاعر پیشه سلام
جسارت منو ببخشید قصد بی ادبی نداشتم .منم مثل شما یه روزایی شعر میگفتم و خودم رو با وزن قافیه درگیر می کردم .اما اگر ادامه بدید وزن ملکه ی ذهنتون میشه.
یه توصیه دوستانه:شعر خیلی بخونید کمک میکنه وزن تو ذهنتون بمونه.

توانایی وپشتکارتان ستودنی است

سلام شاعر عزیز
خواهش میکنم .
راهنمایی های شما دوستان ما رو به هدف نزدیک تر میکنه
ممنون از امید دادنتون

هر چه پیش اید خوش اید
فقط فهمیدم یه حسی دارم
حالا کی تقویت بشه خدا داند

...ع یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://tarafdareshirin.persianblog.ir/

ღ سلام ، آپم . لطفا حتما تشریف بیارید و آپمو مطالعه کنید ღ
ღ مثل همیشه با حضور گرمت و نظرات سازندت منو خوشحال کن ღ

ღ منتظرتم ... [گل]

سلام
ممنون از دعوتتون اما این واسم غیر قابل حضمه
:|

امید یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

شعر را بخاطر احساست بگو نه بخاطر مخاطبانت نکرت جون

امید از داشتن دوستی مثل شما مفتخر است
قربانت

ممنون امید جان
میگن از کوزه همان طراود که در اوست
اما نمیدونم چرا حرف ته دلمو نمیتونم بشعر در بیارم
یا شاید هنوز سه پیچش نشدم
میترسم دارم بزنند

فدایت

گل مریم یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

دیوونه قطع نکنی شعر گفتنتو!
ادامه بده خیلی خوبه

شوخی نوشتتو یا به عبارتی واقعی نوشتتو خیلی دوست داشتم


چشم
اما خب دیگه صب میکنم هر وقت شعر قابل تحمل گفتم میزارم اینجا

فسیل یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

مگه کسی گفته شعرهات بده که خودتو فحش میدی؟

آری
نکرت گفته

قوی سپید یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

پ کجایی؟..بلد نیستم وبلاگ گروهی بسازم...آبروم جلو بچه ها میره ها!!...زود بیا یادم بده..

امدم

دختر کاغذی دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام شعری بدتر از شعرای من پیدا نمی کنید بازم اعتماد به نفس من بالاست وتوی وبم می نویسم...مشکلی نیست از همین جا ها شروع میشه.بدرود

سلام
نه
خیلی هم زیبان شعراتون
شعر ضایع هامون نخوندی

یه رفیق پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ

درود بر شما ، آقاجان شما کار خودتو بکن بذار دیگران هرچی می خوان بگن ! میگن لیونل مسی برای درمان پاهاش ، به اسپانیا رفته بود یعنی برا راه رفتن هم مشکل داشت و امروز بهترین فوتبالیست دنیاست ( البته فقط از پاهاش تو زمین چمن استفاده میکنه و نه اعضا و جوارح دیگرش).... شما که خدا رو شکر قلم خوبی داری ، پس بگاز... بگاز...

سلام
راستش خودم از بقیه معترض ترم
ولی از مسی درس میگیرم
میگازیم

ثنائی فر چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.sanae.blogfa.com

چقدر روحیه
چقدر اعتماد به نفس
چقدر امید
چقدر ....
-----------------------
بنویس فقط بنویس حالا اسمش رو خواستی شعر نذار هر چی دلت می خواد بنویس فقط همین با هر اسمی که دوست داری شعر یا هر چی
اجازه هست منتظر بمونم که بخونم نوشته های جدیدتان را؟
------------------
ممنون پس منتظر نوشته های جدیدتان هستم مشتاقانه
یا حق


شرمندمون نکنید
----------------------
والا نمیدونم . یعنی دوبار به چرت و پرت گویی ادامه بدم؟ . راستش از وقتی با عروض و اینا اشنا شدم اصلا دلم نمیاد به دنیای ادبیات خدشه وارد کنم
بیشتر به خواندن علاقه مند شدم
-------------------
والا ما تا یک ماه دیگه بیشتر نیستیم و عازم سربازی هستیم
شاید یه سرباز نامه دادیم بیرون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد