آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

شکلات شیرین آذرکده

سلام دوستان

لطفا این  پست را بخوانید  ===>  آذرکده


واقعا بعد از انقلاب چقدر تحولات +؟ داشتیم

نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه نیستم... سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

این آذرکده خیلی باحال بود.ایول.
من کلشو کلا قبول ندارم!
نمیدونم.یعنی میدونم.یعنی فک کنم دچار افسردگی حاد + مقادیر قابل توجهی پوچی مزمن + پیری زود رس و کسالت کهولت و غیره شدم!
واسم دعا کن.پدرم داره در میاد.

بله . اما کلی اعتراض پشت اون باحالی خوابیده
ولی من کلشو قبول دارم

افسردگی و پوچیو درک میکنم . خودمم دچارش شدم
پیر هم که شدم
کسالت و کهولت واسه چی؟
من دعاگو هستم همیشه
ایشاالله زودی شاد و خوب شی
فدایتـــــ

عزیز سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com/

رومینا سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://black-love2.blogsky.com/

چی بگم والا

ازا ین حرفا بگذریم شما حالت بهتر شد یا نه ؟؟؟


آری
خیلی خیلی بهتر شدم
فدایت

غلامرضا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ، داداش ! شرمنده کردید ! ما که حرف حسابی نداریم بزنیم ، اما رفیقای حسابی ، داریم ، خوبشم داریم، ... بازم سپاس آذرکده

سلام
دشمنت شرمنده عزیز
حرفتان حساب است . خیلی هم حساب است .
فدایت

امید چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

هنوزم هست دکتر جون!

تو همین چند سال اخیر اندازه 2500 سال کار شده

۲۵۰۰ سال؟
نه خیلی بیشتر امید جان
ها
شاید منظورت به دلار بوده نه ریال
فدایت

ا بـ ـر ا هـ ـیـ ـم چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ق.ظ http://enix.blogsky.com/

دیدم کلیم حال کردم حتی s2a هم کردم


منم همینطور
فدایت

فسیل چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

آره جالب بود ولی نظرشو برای تو گذاشتم

مهم مطلب بود
فدایت

کوروش پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ق.ظ http://www.korosh7042.com

درود بر تو و آسمان دل پر وسعتت
محمد عزیز شرمسار روی ماهت
ما خود حد خورده ی مهر عزیزانیم
این فیلی شدن و خانه جدید فراقت نفس را از ربوده و ترکتازانه به پیش می رود
امید به بزرگواری ما را به شلاق محبت تعزیر نموده
بر گناهم قلم عفو کشی
که دوستان امید دوستران منند
سپاس مهرت که
می بایست من پیش قراول استقبال بود و نشد

سلام آقا کوروش
آقا شرمندمون کردید
ما نوکر آقا امید و آقا کوروش هم هستیم
خیلی خیلی لطف کردید مارو لایق دونستید.
باعث افتخارمان است دوستی با ادیبانی توانا همچو شما
فدایتان

کوروش جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.korosh7042.com

ادرس داده را رفتم مهربان
مطلبی در وبلاگ قبلی نوشته بودم با عنوان نور به قبرش بباره

شاید بارها از خود پرسیده باشید که چرا پدر و پدر بزرگها،مادر و مادربزرگهای ما

مرتب میگویند

:خدا بیامرزدش . خدا پدرش را بیامرزد .نور به قبرش ببارد .

واز این حرفها و دعاها که این روزها بیشتر شنیده می شود.

داشتم امروز به این فکر می کردم ببینم که

چرا؟



*آن روزها پلیس راهنمائی جرئت نمی کرد بی دلیل حتی ماشینی را متوقف کند

چه رسد به اینکه، الکی گیر دهد. حتی راننده پیش او احترا م داشت.



*آن روزها تمام کارهای اداری مثلا یک مغازه در بازار، از قبیل تمدید پروانه، دارائی و.. را یک مامور شهرداری با دردست داشتن دفتری شبیه سررسیدهای رایج و مراجعه به در مغازه انجام میداد . وبا اخذ مثلا دوتومن(20ریال) و دادن رسید به مغازه دارمیرفت تا یکسال بعد.



*آن روزها یک بانوی ایرانی تحصیلکرده ، با رفتن از شهری به یک روستا در کمال امنیت ،

صبح میرفت سرکار و غروب باز می گشت ،یا اول هفته تا آخر هفته ، بی آنکه کسی جرات تعرض داشته باشد.


*آن روزها هرکسی حریم خصوصی داشت.کسی به خود حق نمیداد ،وارد شده و بهشت و جهنم هرکسی با خودش بود . وتو نیز به خودحق نمیدادی ،به بهانه ای دیگران را سرزنش کنی .

هیچ کس نماینده خدا بر روی زمین نبود



*آن روز ها اگر کبریت می خریدی دوقران .مثل اصحاب کهف .بعد از سالها می آمدی و باز می خواستی کبریت بخری .همان دوقران بود.



*آن زمان سالی یکی ،دوبار بهداری می آمد با ادمهایی همچون آدم فضائی ها با یک کپسول به پشت ودسته و شیری. می بایستی تمام خانه را خالی کنی تا انقدر سم ِساخت امریکای جنایتکار را بپاشند که خیس از آبی سفید میشد. تا بیماری های رایج از قبیل کچلی ، وبا ،مالاریا و... ریشه کن شود



*آن روزهابه کشاورز هم انقدر سم و کود میدادندکه کوئی بادآورده است.



*آن روزها مهندس های کشاورزی مرتب سر میزدند که مبادا برگی گردنش کج شود

وتازه در کنار آنان از دیپلمه های کشاورزی به عنوان سپاه ترویج استفاده می کردند



*آن روزها آرزوی مهندس های ترکیه ،آلمان ، بلغار و پزشک های هند،بنگلادش ،بود تا در اینجا خدمت کنند. با حقوقی برابر یک کارگر.



*آن روز ها درهر کشوری با پاسپورت ایرانی وارد میشدی کلاه از سر بر میداشتند.کسی از تو ویزا نمی خواست.تو بهترین توریست بودی



*ان روزها تیم ملی نه در آسیا که بلکه جهان ،تمام تلاشش برای بوسه زدن برکاپ جام جهانی بود.



*آن روزها هر یک دلارامریکا 70ریال ما بود و هر ریال ما3 ریال عربستان . امرور هریک دلار امریکا یکصدو ده هزار ریال . و هر هزار ریال ما یک ریال عربستان(تقریبی)



*ان روزها به کشورهای حاشیه از کشورمان دارو قاچاق می کردند.

و..................



نور به قبرش ببار ه

با اینکه ایراد هم زیاد داشت با اینکه خودش رو به خدایی رسانده بود با اینکه چند نفری دزد را آزاد گذاشته بود . و......

ولی باز صدها رحمت به او خدا پدرش رو پیامرزه


که به آن عزیز هم گفتم اینان به جای شنیدن می بندند

شاد باشی و استوار
راستی امید که کمرت بعد از استخر بهبودی یافته باشد

سلام کورش جان
نور به قبرش بباره
واقعا خیلی چیزهاست که حتی از قلم هم افتاده .
واقعا این انقلاب چقدر همه جانبه واسه ما مفید بوده


آره کمرم خوبخ خوب شده
پوست کلفت شدیم بازهم رفتیم شنا
فدایت

رایکا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام دوست عزیز
ما که اون زمان نبودیم ولی تعریفش رو زیاد شنیدیم
حالا خودمون چی میخواهیم برای آیندگان مون بگیم ...
در کل جالب بود ؛ ممنون

سلام رایکا جان
کاش یه آدرسی چیزی از خودت میزاشتی
موندم عباس خودونی یا نه
ما برا آیندگانمون میگیم یه بوق بیق بود چه ها که نکرد

رایکا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ

سلام دوست من
من عباس نیستم
من یه خانم هستم
ایمیلم رو هم برات گذاشتم
موفق باشی

سلام
ئه
من فک کردم عباس . دیجی رایکا هستین
شرمنده اشتباه گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد