آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

ستارگان!


سلام دوستان.

امیدوارم هر جا هستین حال احوالتون خوش و بهاری باشه.

یادتونه که گفتم دنبال یه کلیپ نجومی میگشتم که بزارم اینجا اما پیداش نکردم؟

اومد بگم که حالا پیداش کردم.

مهدی هم چند روز پیش یه اپ کرده بود که یه قسمت از متنش این بود :

زمین، این سیاره ی ناچیز- که در مقایسه با کا کائنات ذره ای غبار بیش نیست!!!

واقعا این حرف درسته

یعنی با دیدن این کلیپ نجومی اگه باور نداشته باشین حتما باورتون میشه.

ادامه مطلب ...

خصوصیات اخلاقی افراد مختلف و چگونگی برخورد با انها

سلام دوستان. امیدوارم هرجا هستین شاد باشین. امروز میخواستم 1 کلیپ نجومی واستون بزارم ببنین که متاسفانه یا خوشبختانه هر چی گشم پیداش کردم. بعدا اگه پیداش کردم حتما میزارم همینجا. اما امروز دلم میخواست اپ کنم .

ترم پیش یادمه دکتر فرهنگ یه سخنرانی تو دانشگاهمون داشت که موضعش خیلی جالب بود. یه چیزی تو تو مایه های خصوصیات اخلاقی افراد مختلف و چگونگی برخورد با انها. منم چون خیلی خوشم اومد و گفتم شاید شما هم تاحالا این بحث رو جایی نخوندید یا نشنیده باشید اپ امروزمو به همین موضوع اختصاص دادم.

البته اینارو تقربا از زبون خود دکتر فرهنگ می نویسم( اونروز نتونستنم سخنرانیو ظبت کنم اما الان تو نت سرچ کردم خوشبختانه پیدا شد )

ادامه مطلب ...

تولدت مبارک عزیزم

سلام.

به همه ی دوستان عزیز و قدیمی و به خصوص بهترین دوستم مهدی که امروز یعنی ۱۶ اسفند ماه روز تولدش هم هست. مهدی جان منم همزمان با تولدت یه وبلاگ ساختم تا دیگه همیشه یادم بمونه . . .

دوستان امید وارم منو بخاطر غیبت تقریبا طولانی ببخشید. اما باز اومدم تا مزاحمتون بشم . و دوست دارم همیشه کمکم کنید. اسمم رو اینبار گذاشتم : نکرت . چون فکر میکنم هستم. اسم وبلاگ هم گذاشتم آلوده . بازم چون فکر میکنم هستم . اما بیخیال این حرفا. تولد مهدی رو بچسب .

مهدی جان خودت میدونی چقد واسم عزیزی و میدونی چقدر بهت نیاز دارم و میدونی تا حالا اگه نبودی من ۱۰۰ باره که نه شاید ۱۰۰۰ باره الوداع زندگی رو گفته بودم . می دونم تو هم دوسم داری پس همیشه مواظبم باش. ( مواظب رو درست نوشتم ؟ ) .


به امید روزی که نکرت بودنم به معرفت تبدیل شه.

مهدی جان امید وارم در تمام طول عمرت زندگیت شیرین تر از شیرین باشه و همیشه از زندگیت راضی باشی.

عزیزم تولدت مبارک!




پی نوشت  ۱ : راستی دوستان مهدی الان خودش کامپیوترش خرابه نمیتونه بیاد نت . ( شاید از قدم نحس منه)

پی نوشت ۲ : برای شنیدن آهنگ وبلاگ باید فلش پلیر رو مرورگرتون نصب باشه

پی نوشت 3 : مهدی کامپیوترش درست شد هورااااااااااااااا

پی نوشت 4 : دوستان به نظرتون قدر مطلق نکرت چی میشه؟