آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

بازم برگشتم

سلام دوستان . خوبین؟ خیلی دلم برا وبلاگ نویسی اینجوری تنگ شده بود . و همچنین واسه شما.

دوباره زدم زیره حرفمو برگشتم سر وبلاگم.

امیدوارم دیگه همیشه باشم . هرچند شاید کم بیام . اما دوست دارم همیشه باشم .

فدا مدای همتون . سعی میکنم تا فردا بهتون خبر بدم ..

به قول دوست ابراهیم : پایدار تا پای دار

نظرات 6 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://zibaandishi.blogsky.com tobejavan.blogsky.com

سلام.ممنون سرزدین.به اون وبلاگتونم بد نیست یه سری بزنیدااااااااا

سلام
ممنون
بلاگستان؟
اتفاقا همین امروز با یکی از دوستان میخواستیم روش فعال شیم.
اما نشد.
ایشالله درست میشه
خیلی دوست دارم دوباره راه بیفته
ممنون
فدامدا

فرشاد چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام رفیق

وبلاگ خیلی قشنگی داری.الکی نمیگم.برای خود شیرینی هم نمیگم.واقعا میگم...

من شما رو با نام وبلاگتون لینک کردم.شما هم منو با نام دل نوشت های پسر 16ساله لینک کن.لینکم کردی نظر بده.

موفق باشی
www.lover-boy-16.blogsky.com

سلام عزیز
ممنون . نظر لطفته
چشم.
با افتخار لینک شدید

حمید پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ق.ظ http://hammmyd.blogfa.com

به به به سلام سلام سلام
نتو منور نمودیییییییییی

خوش اومدی داداش انشالا که همیشه میمونی. حالا کم اومدی هم عب نداره همین که همیشه باشی کافیه

سلام سلام سلــــام
ممنون که سر زدی
ایشاالله دیگه هستم . هرچند شاید کم
فدا مدا

عزیز پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://ghasedakhayeman.blogsky.com

سلاممممممممم خوبیییییییییییییییییی؟
به به چه عجب بابا تنگیدیم کجایی؟؟؟؟
انگار دیگه یواش یواش همه میخوان برن
خوشحالم که دوباره اومدی
دیگه برا همیشه باشششششششششش

سلاممممممممممممممممم
:دی
ممنون عزیز خوبم
وا . من که تازه اومدم کجا برم
ایشاالله در کنار دوستان میمونیم :دی
فدا مدا

مهسا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.mahsash.blogfa.com

سلاممممم به به چه عجب (الان لابد توام میگی چه عجب سر زدی به ما)
خوبی؟
خوشحالم ک برگشتی فقط دوباره نزن زیر حرفت ادامـــــــــــه بده افـــــــــرین
منم اپم خوشحال میشم بیای فهلا

سلامممممم
:دی
نه. خب شما حق دارین. اینجا تعطیل بود

منم خوشحالم که دوباره اومدم پیش دوستای قدیمی
اومدم

الهه شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ق.ظ

ای وااااااااااااااای
دروغگو !
تو گفتی دیگه نمی یای ، من افسردگی گرفتم دیگه وبم رو تعطیل کردم بعدش تنااااییییییییی اومدی ؟؟!!!
ای محمد بد ! هیه
محمد این قالب چیه ؟ می گم سلیقه نداشتی از من کمک می گرفتی ؟!
محمد یه چیزی بگم قول می دی به کسی نگی ؟!
ازت بعیده !!
نه !
نمی گم
ها ها ها ها ...

سلام
خوبی؟
ئه
شما که زودتر از من وبو تعطیل کردین
تنهایی نیومدم۴ نفریم اومدیما

قول هم نمیدادم
هیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد