آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

آرزو بر ما که عیب بود!

سلام به همه ی دوستای گلم .

امشب به اتفاق 4 تا از دوستان و یا به عبارتی یاران غار ( نمیدونم املاشو درس نوشتم یا غلط ) به یه نکته عجیب پی بردیم.

درست تو یکی از شب های احیا سال قبل هر چهار تامون 1 آرزو کردیم و از خدا خواستیم که تا سال دیگه به آرزو هامون برسیم. حالا امشب که سر حساب شدیم دیدیم که ای دل غافل!همه آرزو ها برعکسش برآورده شده!. یکیمون که پاش شکسته بود و پلاتین تو پاش بود . آرزو کرده بود که تا سال دیگه پاش خوبِ خوب بشه! اما پاش خوب که نشد هیچ! پلاتین توی پاش هم شکست! هنوز هم لنگون لنگون راه میره . یکی دیگه که پسر عموی خودم هم میشه آرزو پولدار شدن کرد. که همه دارو ندارشو بالا کشیدن و یه قلب آب هم روش! . یکی دیگه از دوستام هم آرزو کرد که ماشین دار بشه . اما ماشین دار که نشد هیچ موتورشو هم دزدیدن. و در اخر خود منم ارزو داشتم که دانشگاه قبول شم . قبول شدم اما 2 ترم مشروط شدم حالا هم اخراج. فقط زمان و پولم هدر رفت! قبول نشده بودم بهتر بود . به همین خاطر امسال هیچ آرزویی نکردیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
امید شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

پیغام دادند:
امسال دعا کنید مستجاب میکنم
پارسال هم تقصیر خودتان بود
جدی نگفتید و فکر کردم شوخی می کنید

سلام عزیز ! ناامید نباشید
یه بار دیگه امتحان کنید

سلام

آخه امتحانش مجانی نیس
اگه باز هم جواب نده دیگه وا ویلا

امید شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

به خدا اعتماد کن
خدا جایی نمیشینه که زیر پاش آب بره (منظورم آبروئه)


آره دادا
ایشالله امسال تلافی پارسال دربیاد

غریبه نیستم... شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://green-key.blogfa.com

سلام!
جدا؟پس خداروشکر من هیچ سالی چیزی ازش نخواستم!این فرجام طمعتون بود!!!!یوهاهاها!!!!
بازم به تو.همین که یادت نمیره خیلیه...
بعضیا که بی معرفتی میکنن و (به قول خودت) یه قلب آبم روش!
راستی "ان الله و ملائکته "ت" یصلون "علی" النبی!
بیخود نیس اخراج شدیا!!!

و علیکم السلام
:دی
من چیو یادم نمیره؟ این قضیه پارسالو امسالو؟
به جون خودم من یادم رفته بود . جواد ( پسر عموم که پولشو خوردن ) یادش بود و به ما تذکر داد از هر گونه دعا و ارزو اکیدا خودداری کنیم
املام ضعیفه دیگه

الهه یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ

چرا این پستای تو نفس کشیدنو واسم سخت می کنه ؟!
می دونی ؟!
حال منه !

چرا پست های من نفس کشیدنو واست سخت میکنه؟
اگه راس راسی اینجوریه دیگه اپ نمیکنم

باشماق دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://bashmagh>blogsky.com

خوب امسال نفرین می کردی شاید برعکس می شد
مثلا می گفتی خدایا گردن این جواد بشکن
خدایا این پولی که ما داریم و باعث خفت و خواریمون شده از ما بگیر
خدایا این ماشینی که نه ترمز ای بی اس داره و نه ایر بک را از ما بگیر
خدایا این عقلی که نداریم را از ما نمیدونم بگیر یا نگیر

آخه شوخی بردار نیست
بحث ۱ سال زندگیه!
اگه امسال برعکس نمیشد که بد بخت میشدیم
بهترین کار زبان بر بستن هنگام دعا بود

سلیم دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://zamane-ma.blogfa.com

الهی بگردم ببین سر گرفت واسه منم دعا کن !
دعا کن این ترم مشروط شم زودتر ازدواج کنم دیگه جونم بهت بگه . . . خلاصه دعا کن بدبخت شم دیگه


با شه
اما خی یه موقع میبینی شاعر شدیم دعامون گیرا شدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد