آلوده

نکرت

آلوده

نکرت

بلاگ گروهی بلاگستان

سلام دوستان . 

میخوام شمارو به عضویت تو یه بلاگ گروهی دعوت کنم . البته اگه حوصلشو دارین.

خیلی وقت پیش که یه .بلاگ دیگه داشتم این وبو تاسیس کردیم www.blogestan.blogsky.com  و متاسفانه چند ماهی به حال خودش رها شد. اما دوباره دارم روش کار میکنم و همینطور چند تا از دوستای دیگه که واقعا لطف دارن  . شاید تاحالا یه مطلب جالبی تو اینترنت دیده باشین که میخواستین دوستان وبلایتون هم اونو ببینن ولی به خاطر متفاوت بودن جو وبلاگتون از این کار صرف نظر کردین . این بلاگستان این امکانو فراهم میکنه که مطالب جالب رو در هر زمینه و موضوعی انتشار بدید تا بقیه دوستان هم استفاده کنند .

برای اینکه مدیریت این وبلاگ ( بلاگستان ) به حساب بلاگ اسکایتان اضافه شود کافیه که یاهو ای دی خودتونو واسم نظر بزارین . تا دعوت نامه براتون بفرستم.

مطالبی که در این وبلاگ انتشار می دهید با نام و عکس کاربری تان ثبت میشود.


فدا مدای همتون

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

ما که عضو بودیم چی ؟

خب هنوز هم هستین دیگه
ممنون از همکاریتون

الهه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ق.ظ

من که همکاری نداشتم !
هیه
یه چیزی می خوام محمد !

چرا داشتین
شکسته نفسی می فرمایین
چی؟
من در خدمتم

امید شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

من که تو کار همین یه وبلاگ هم موندم
اضافه کار از سرم زیاده

شکسته نفسی می فرمایین حتما
کارتون بسیار عالیه

شبح21 شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://enix.blogsky.com/

منم عضوما جایزه نداره ؟

نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد